2012. március 24., szombat

Preface:

10 év kellett, hogy  elhatározzam: lefogyok és visszakapom a régi önmagam. Megcsinálom magamért, az egészségemért...
Eddig húztam, de az egészségem is közbeszólt, így már nem volt elég a próbálkozás és a rengeteg olvasgatás, itt most már csinálni kellett valamit. 10 évembe telt mire én is rádöbbentem, hogy itt nincs semmi neves diéta..kapszula, ilyen-olyan masszázs, akupunktúra..(inkább külön írok erről:)  nem is férne ki ide annyi hülyeséggel etetnek minket..,itt két dologra kell figyelni: Sport! és Egészséges, tudatos táplálkozás! milyen egyszerű leírni, de mennyire összetett ezt megvalósítani.. hosszú tervezést igényelt..
Soha nem voltam ocsmányul elhízott, túlsúlyos voltam/vagyok?. 3 hónappal ezelőtt mégis úgy éreztem, azzal akit a tükörben látok, képtelen vagyok azonosulni:)
 
2011 február...Boldog szülinapot nekem...jahh
2011 nyár
2012 január első hete

Belefogtam hát, töretlenül haladok előre a célomat szem előtt tartva. 
Mindig sportolgattam, de a rendszeresség nem volt meg, mindig közelebb kerültem egy-egy jobb diétához, táplálkozáshoz, egészséges ételhez, de nem tudtam feladni azt ami végleg derékba törte az egészet: édesség:) és egyéb szar ételek esetenkénti túlzott fogyasztása, rendszerességre sem törekedtem. GYENGE VOLTAM. és ALUL MOTIVÁLT!
Az idők során megismerkedtem rengeteg emberrel, olvastam... tanulmányoztam és fogok is mindent, hogy közelebb kerüljek napról napra "önmagamhoz".
Sokan kísértek el az eddigi úton (-7 kg, és  kb. 3-4 kg izom fel szedése ;-2 ruhaméret), remélem azok velem tartanak a következő hónapokban is:) Az eddigi sikereimmel elégedett vagyok.. de egyre feljebb kell tenni a mércét:)
A Blog létrejötte segít a célom elérésében(erről később) és buzdítson, de legalább ültesse el néhány emberben a késztetést, hogy saját egészségéért többet tegyen..
Norcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése