2012. június 2., szombat

My Body Evolution-Május összegzés

HAhó:)

Nagyon szarul sült el ez a hónap, belekerültem egy kurva kemény szakaszba, nagyon összezuhantam. Nos végtére 5  hónapja igyekszem teljesen betartani kőkeményen szabályokat, alakítottam át a mindennapjaimat az edzések köré. Rendeltem magam alá a saját magam által előidézett változásoknak. A magánélet romjai alól igyekeztem kiverekedni magam, miközben próbáltam helytállni itt is. Ismerős érzés, szerintem sokunknak, amikor az egész környezetet, mint apró picike bolygók egyszer csak úgy állnak együtt, oly tökéletesen egyszerre csesznek bele a mindennapjaidba, hogy egy módszeres Végezzük ki Norcsit epizód is lehetne...
Vagy, kurva hisztis vagyok és a rám omló terheket nem bírom el az egyre kisebb hátamon:)
Passzz.... őszintén sz@rok is bele. Beleragadni márpedig nem fogok, nehéz helyzetek állnak előttem és lesz még egy darabig ez. Ezzel a blogolásosdival is néha tökre elbizonytalanodok..aki az előző bejegyzésemet olvasta, bizonyára érti miről fecsegek. Igen ritka az már, hogy leülök a gép elé és olvasgatom más blogját, örömmel olvastam vissza az enyémhez hasonló gondolatokat, mikor arra intenek bennünket, hogy baz..+ , nem elég olvasni és ülni a gép előtt, számolgatni, kidolgozni a nagy terveket, meg okosítani magunkat, csinálni kell, de piszkosul, elszántan, kitartóan. Ez itt a mindennapos küzdelmekről szól. Mondták már nekem, hogy jó de én erős vagyok.. hahhh erős vagyok sok területen, de pont nem a kajálás betartásának területén, meg a rendszeresség esetén. 
Ezek nagyon kemény dolgok ám... lehet röhögni ezen, meg elpoénkodni, hogy nem az , de akkor innen üzenem hogy AZ és k. nagy akaraterő kell. És az röhög, aki a  végén jól fog kinézni és egészséges lesz.
Sokan tudják, hogy én nem az a külsőségekre alapozó, csak a testével foglalkozó ember vagyok. Egy dolog viszont biztos, annyira szeretek mozogni, hogy ha ez nem lenne nekem, jelentem az utóbbi egy hónapban megbolondultam volna és nem csak időközönkénti idegrohamok szemtanúi lettek volna a kollégáim és a családom, hanem mondjuk nem is tudom..

A májust sok területen elcsesztem, ami a kajálást illeti, volt itt olyan ételek megevése, amelyek mondjuk tiltólistásak, pl chips, cukorral készül süti, pogácsa. Szal meg hasonló dolgok, időközönként becsúsztak. Főként akkor, mikor alkoholt ittam (1x sokat, 1x csak light-os). Nem voltam elég erős, íme! Kicsit megfáradtam, elengedtem magam. Elcsesztem. Mert akkor nem a következőkről kellene beszámolnom.

Fogytam kemény 0.7 kg-ot, még csak nem is 1 kg...


A képeken minimális változást látok, érdekes a tükör többet ad vissza nekem.. Hát ebben a hónapban egy-két nap kivételével egy fosnak éreztem magam. Aztán eszembe juttattam, vagy tették ez mások, hogy 11 kg-nál tartok, és mennyit formálódtam ne hisztizzek.

Nem vagyok elégedetlen és a hónap végére, azért megjött az eredmény legalább centiméterben.

NAH eZ van mikor az ember csak a mérleget bámulja és nem méri magát...ezt a pár centit éreztem én a ruhákon.

 Hogy lehet ez? egy dolgot nem hanyagoltam el  a legcsekélyebb mértékben sem az edzéseket. Felállítottam egy edzéstervet, nagyon gyorsan lehet fejlődni. Nem szálltam el! Nem nagy mennyiségű kaját ettem mellé, hanem beleettem valamibe...vagy kóstoltam és főként nem csináltam belőle rendszert.

Nos újabb célokat kell  kitűznöm magam elé és itt a kulcs! a távlati célok megvannak, a rövidtávú hiányzott.
A hónap végén éreztem, hogy ez nem lesz olyan nagyon jó zárás, fogyott az erőm, elcsábultam olykor. Áll a mérleg és egy idő után mikor a nagyja felesleget leadtad, kínlódik a szervezeted minden egyes kilogrammért. (.....) tiszta ideg voltam nyomtam pluszban napi 1 MgB6 vitamint is. Több szénhidrátra vágytam, ki voltam dögölve a napi teendőktől.

Szó-szót követ, elfelejtettem megírni a rövidtávú célt: Június végére lezárom az első fejezetemet, minden erőmmel ezen leszek, nincs pia, semmi szar kaja továbbra sem (az a pici sem, ami 1-2 x becsúszott), kemény edzés marad, intenzitás tovább növel. A lehető legtöbb és az utolsó kilók leadása a cél. Számokban mérve és mindent összevetve célzok meg 5kg-ot és ha 3 kg lesz a végén, már most mondom lesz@rom, nem fogok beledögleni a szégyenbe meg ilyesmi...magamnak csinálom. Az utolsó kilók leadásánál, nem tudok pontos számot adni. JAVASLOM MINDENKINEK! EGYSZERRE TÖBB KILÓ LEADÁSA UTÁN, ÚJRA KELL SZÁMOLNI A TOVÁBBI FOGYÁSHOZ SZÜKSÉGES KCAL SZÜKSÉGLETET!  Új anyagcsere, más életritmus, több mozgás, kevesebb kiló, ezek mind-mind belejátszanak. Én eddig 1400-1500 kcal-t próbáltam tartani, most megyek ez alá: 1200-1300 kcal közé. Ezt nagyon kemény tartani és mivel elég kemény ennyi kalóriába beletenni 5 étkezést, mondanom sem kell, hogy itt már nem lesz félrezabálás, meg csipegetés sem, mert el lehet dönteni, hogy egy csirkemellsonka, teljes kiőrlésű kenyérrel, vagy 3 kocka étcsoki. nagy dilemma? nem az egyiktől jóllaksz a másiktól meg nem.

Ennyit most.. jövök gyakrabban, újult erővel csapok a lecsóba (csakis olyan amit én készítek házilag)....

Üzenem neked: TARTS KI! Hagyj fel minden gyengeséggel! LÉPJ A GÁZRA! ÉLJ! Vigyázzatok magatokra!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése