2012. október 3., szerda

My Body Evolution-September

Honestly...

Már megint őrült gyorsan telt el egy hónap...teljesen kész.. rögtön december, azaz egy éve lesz annak, hogy teljes fordulatot vettem az életmódom (étkezés és sport) terén.
Hihetetlen...

 Már alig várom, hogy összegezzek egy évet. Sebaj, most itt van nekem egy hónap, azaz a szeptember.

Az előző hónap tartalmából:

55, 1 kg-al zártam az augusztust és 54,9 kg-al nyitottam a szeptembert és pont. Az előző hónapban, csak épphogy 1kg-ot fogytam illetve csípő és derék bőségből ment le pár centi. Formálódunk..formálódunk..lassan komótosan.

El lehet mondani, hogy Május-Június-Július hónapokban, havonta 1-1 kg-tól sikerült megszabadulnom. Semmiképpen sem vagyok megelégedve. Szeptember végére még ezt sem mondhatom el. Súlytartás ok, de fogyás nem következett be. Mivel mérlegeltem és nem láttam változást, így most centiben sem mértem magam, ami lehet, hogy nagy hiba, de úgy vélem a változás csekély és csak egy-két nadrágon látom, hogy egy pici alakulás van.

Mi lehet a gond? semmi, tudom az okát, ezek nem rajtunk kívül eső történések, nagyon is részesei vagyunk, mi tehetünk róla.

Akkor mesélek:
Augusztus végétől-szeptember-október elejéig iskolapadba kényszerültem, több szakaszban, több napra és vizsgaidőszakom volt-lesz. A munkám is főként ülő tevékenység és gép előtt görnyedés, de ez sokkal rosszabb volt. A munkahelyemen ha tudok felállok, lépcsőzök, néha futkorászom ide-oda stb.. a tanulás, órán ülés komolyabb seggenülést igényel. Tehát az aktivitásom csökkent.

A lakásunkban gázcsövek cseréje zajlik, 3 hete, így nem volt/van gázunk, ez elég gáz, mert sem főzni, sem meleg vizet használni nem tudtam, csak korlátozott mértékben. hurrá:( Idő hiányban illetve, gázhiányban, menzás kajára kényszerültem és hiába a rizs-csirkemell valahogyan kombó, semikkép sem volt diétás az tuti.Nekem nagyon hiányzik a meleg főtt étel, nem tudtam és képtelen voltam sokáig hideg kaján, vagy salátán élni.

Ebben a hónapban nem is tartottam a magam számára fogyáshoz kiszámolt kcal határt (1400 kcal körül). Főként súlytartásnak megfelelő kcal bevitel jegyében telt a hónap. (1500-2000kcal között). jó tudni, hogy ezen felül ettem mézet korlátozottan, több szénhidráttartalmú ételt ettem, sok szőlőt is, picit több cukros édesség is befigyelt az étkezésembe. Nagyon nagyon figyeltem, hogy semmiképp ne essek túlzásba és minimálisra szorítsam ezeket, de becsúszott.
Senki nem szeret ilyesmit olvasni, mert akkor egy kupac szrr ez is.. de magyarázatra szorul a nem alakulásom. Elbuktam felállok.

Edzések: Tartottam a heti 5 alkalmat (heti 2 futás, 2 kondis edzés, heti 1 alkalom: zumba/alakforma óra, vagy úszás v. plusz futás). Halló mindenki!!! ülőmunka és tanulás mellett kiváló egy kis edzés, egyszerűen kell!!! mint a levegő...soha ilyen motivált nem voltam... annyira szr volt tanulni..hogy egész nap képes lettem volna edzeni, vagy épp futni.

Kihagytam a fogamat:DDD nah gebasz van, újra:( töméscsere, fájdalomcsillapító zabálás..áá nem akarom tudni, hogy mennyit ártottam ezzel. A fogprobléma még fennáll kb. 3 hete, gyógyítása folyamatban..

JÖJJÖN EGY KIS ÖRÖMMORZSA:.......

Futiii csoport:D : elmentem a közös 100-as futásra:DDD egypáran összegyűltünk, beszélgettünk és futottunk egy jót...én kevésbé jót:D de a többiek..huhh nah az komoly.. van motiváció rendesen. 25 perceket nyargalnak egy szigetkörön, meg ilyenek..Egymás biztatása, folyamatos motiválása, segítése a plusz hozadéka annak, hogy  ide társultam:D Jó a hangulat, a közös hobbi, szenvedély egy különleges, láthatatlan kapocs lehet az idetartozó embereknek. Nem kell sztár futónak  lenned, hogy csatlakozz nem érnek megalázó kommentárok egy-egy satnyább futás után, csak biztatás és jobb eredményre ösztökélés.

 Fitnesz és testépítő edzésre jelentkeztem: Eredmény még nem született, tehát felvételt még nem nyertem, de sikerült képzést választani és ez szuper. Nagyon sokat morfondíroztam, kérdezősködtem jó pár embertől, edzőktől is. Jött a villanás, egy jó lehetőség, avagy az Isteni sugallat, hogy hová kell jelentkeznem és beadtam. Ha megvan az eredmény akkor lelövöm a poént is.

Mához egy hónapja nem dohányzom! Nos erre vagyok a legbüszkébb. Egy számomra igen nehéz hónap elején, úgy hogy tudtam milyen stresszes időszak vár rám, végleg letettem a cigit. Nem volt más út, főleg ha eredményeket akarok felmutatni és egy jó minta szeretnék lenni mások számára. Nos nem volt könnyű egy-egy helyzet, de túl vagyok rajtuk cigi nélkül és most már élvezem, hogy nem vagyok függő ettől a szartól. Külön köszönet Albundy néven futó kommentelőnek, aki itt is javasolt nekem egy jó kis könyvet, amit ugyan még csak félig olvastam ki, de az első oldal is nagy hatással volt rám. a könyv címe: Alan Carr - Végre nem dohányzom. Kell még egyéb pozitív minta is és egy adag akaraterő, főleg mikor épp nincs ott a könyv, de sokszor visszacsengett a kísértés pillanatában az ott olvasott okítás... és ez jó volt...
Összességében felszabadult vagyok, kevesebbet idegeskedem, szebb a világ,  jobban megy a futás, mert kapok végre levegőt, tisztul a tüdőm és élvezem minden pillanatát, zavar a cigifüst, és végül a szokásos dolgok..több pénz, jobb egészség blabla...
tüdőretektelenítés folyamatban
About the future....

 Szeretnék fogyni még, el akarom érni az 50 kg-ot! erre a testsúlyra szeretnék több izmot építeni.
Szeretném megtartani mindemellett a jelenlegi izomzatomat is. Ez az egyik legnagyobb kihívás, tehát csak testzsírt szeretnék veszíteni. Megemelem újra a fehérjebevitelt és próbálom a 60ch-30fehérje-10zsír elvét tartani kajálások alkalmával  és az 1400-1500 kcal-t. Az optimális fehérjebevitelt mindenképpen figyeli fogom.


A futást szeretném még tovább fejleszteni, hiszen nem olyan régen sikerült letornáznom magam 30 perc alá egy szigetkörön (5,350 km). Jelenleg 31 perc körül van az legjobb időm. Nem készülök behúzódni a konditermekben található futópadokra. A további fogyásomhoz tényleg a legjobb út a futás:D


És végül, én tudom, hogy Dunát lehet rekeszteni az életmódblogokkal, azzal is tisztában vagyok, hogy nem vagyok egy hejj de  nagy és egyedi stílusú blogger.. nem is szitkozódom, köpködök le társadalmi csoportokat, kritizálok vagy alázok meg arrogáns módon embereket és nincsenek itt szinte meztelen női egyének sem:DDD 

Tehát most, hogy ezt leírtam látom én:D uncsi vagyok, DE NEM_E LEHETNE_E ez itten picit interaktívabb felület ám??? én értem , hogy facen tök egyszerű, meg minden, de itt is! Jó lenne ha a felület nem az én személyes naplóm lenne esetleg némi közérdekű infóval tűzdelve, hanem egy olyan hely, ahol közös eszmecsere mehetne. Ezt főként azoknak ajánlanám, akik nem szeretnének blogolni, de mégis lenne bennük valami, amit megosztanának másokkal. Öjökké bódottá lenne:DDD

Norcsi../Timi

2 megjegyzés:

  1. Most találtam Rád, és "megtetszettél", mert te is olyan jó magas vagy,mint én :) Én 60ról indultam, most 48-50 között mozgok, ha lehet úgy mondani súlytartok és jelenleg az alakformálásra koncentrálok és ezzel együtt jó lenne elveszíteni az utolsó pár centi zsiradékot is:)
    http://linessa2012.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  2. Hello!
    Én megelégednék az 50-el:), bár először az 55 kg volt a cél és egy nadrágom, amelyet kb 50 kilósan hordtam régen. Ma felhozattam Pestre anyukámmal a "mérce nacit" és lám-lám rám jött, kissé feszes..de jóóóó lesz... Mindenki: tűzz ki kis célokat és lassan de biztosan valósítsd meg. Pray and Work Hard:DDDD

    VálaszTörlés