2013. augusztus 23., péntek

A Linda Hamilton Project-1 hónap után

 Pontosan ma lesz 1 hónapja, hogy ezt az általam LH Projectnek nevezett életmódot kezdtem el.
A Project 3 hónapos, most az első hónap edzéseiről, tapasztalatairól számolnék be. Napi jelentéseket a Face oldalamon adtam: 


Egy kis statisztika:

összesen 4 pihenőnapom volt! ha 4 hetet veszünk akkor 4 nap járt, az LH Project szerint, heti 6 napon 3 óra edzés lenne, de mivel nekem is  van még más elfoglaltságom, igy ez a napi 3óra  nem jött azért össze így tisztán.

kb. 7 nap volt amikor 3 órát tudtam edzeni.

átlagosan 2-2,5 órát edzettem 

a 1,5 órás edzések is gyakoriak voltak

A minden másnapi futást nem kiviteleztem, de rendkívül sokat úsztam, inkább erre volt lehetőségem és nyaraláskor a nagy hőségben, ezt tudtam a legkitartóbban csinálni. 

Futni átlagosan heti 3 x tudtam, de sok volt a tekerés is:) amit egy ideig élvezni is fogok.

a Kondis edzéseket tényleg nagyon komolyan vettem, csinálom az osztott programot, nagyon intenzívek az edzések, minden izomcsoportra 4 gyakorlatot választok legalább, gyakorlatonként is 4 sorozat  az alap, az ismétlés nyilván attól függő, hogy mely izmot dolgozom. A sorozatok között kevés a pihenő, és növelni tudtam súlyt is, ezzel növeltem az intenzitást, illetve szuper és triszettekben is dolgozom. Ennyit erről, akit érdekel bővebben annak regélek még..

A falmászás (boulderezés) nagyon megtetszett 4 alkalommal, heti egyszer fért bele az edzésprogramba, 40 perccel kezdtem majd egy órára kerekítettem  fel. Első alkalommal, miután a mászás után piacra mentünk vásárolni, kiesett már minden a kezemből, nem tudtam markolni, mozdulni sem. Alig tudtam felkapaszkodni, rögtön kőkemény fájdalmaim voltak, marokban, alkarban, vállban, a hátamban. Kaptunk magnézium port, aztán vettünk (600 Ft) sokáig használhatod. a cipőt lehet bérelni, de amint látjátok én sem  béreltem, sem nincs profi cipőm, van ami van abban nyomom:) Imádom, jól megedz mindent és komolyan erősít!
az első mászás felejthetetlen


Megérkezett a TRX-em is a hónapvégére igy avattam is, kondi terem hiányban és konditeremben is aztán:)



Nem pihentem hát túl sokat, tényleg szinte mindennap edzettem, többet-kevesebbet, de már most érzem hogy egy jót alapoztam az első hónapban. Úgy érzem jött fel izom, alakulok, erősödtem sokat! nem mértem centit, ami lehet baj, de ezt a bejegyzést is alig tudtam összevakarni... vagy edzek és főzök, meg dolgozom, vagy itt csücsülök...választani kell...1 kg-ot ugrálok 56-57 kg között vacakolok..unom már...

Azt el tudom mondani, hogy piszok gyorsan alkalmazkodom, a szervezetem, az izomzat egy hét alatt felvette a ritmust, nem igényeltem több pihenőnapot, sőt lelkiismeret furdalásom volt ha nem edzettem és hiányzott.. Pedig a Pihenés fontosabb mint az edzés!!! Megfelelő idejű és mennyiségű pihenés nélkül nincs fejlődés, erre figyelmeztettek is, meg hát nah ki kell magam játszani, ennek mottójára behúztam a féket! a héten 1,5 -2 órás edzéseket csinálok max, és a héten csak 5 edzésem lesz. Pihenek.

Amire tényleg nagyobb hangsúlyt kell fektetnem a 2 hónapban a DIÉTA! Igyekszem gyorsan visszaállni az intenzív, szálkásító étrendre. Nem lehet ezt elcseszni, mert akkor az egész mehet a kútba!!! azért ez túl sok munka, fáradtság és idő ahhoz hogy kidobjam az ablakon!!! a DIÉTA nélkül ez nem az lesz amit én szeretnék. Ez van.

Törekedtem én arra, hogy továbbra is kiegyensúlyozottan és egészségesen egyek, de nem vezettem most a naplót, nem számolgattam, hanem a meglévő már 1,5 éve tartó rutinomra alapozva ettem. Pihentem nah, legalább ezen a téren. Már újra írok, vezetem a naplócskát:) jobb azért írni, kell ez a kontroll. A táplálkozást még inkább tökéletesíteni, továbbfejleszteni szándékozom, esténként újra sporttáplálkozással és diétákkal fekszem be az ágyikóba. Jah és olvasok is:)


Nincs képem most:( én nem tudom, de nem szeretem fotóztatni magam, ez nem változott... de rendben a project végére természetesen bemutatom magam:) a napokban egyébiránt rémesen éreztem magam, mert volt alkoholfogyasztás, meg némi sütievés, egy-két zsírosabb ételt is ettem és heti egyszer-kétszer volt hogy nem teljeskiőrlésű pékárut ettem, mert nem készültem időben utazásokra..... nyaraltam..igen...durva....
Néha úgy érzem eledzem az agyam:))) tényleg kissé szétszórt lettem, biztosan a meleg volt,  meg a fáradtság...

Hihi... :)))
Szóval, újra visszaállok a komolyabb étkezésre, tudom, hogy ez a kulcs, és a látványos változáshoz ez kell! tudom, mivel nem is olyan régen, már egy havi normális étkezésem után volt eredmény:)) lásd: Formába hozó diéta 30 nap

Az egy hónap az semmi!!! szó szerint! gyorsan eltelt! Jó ezt a kihívást csinálni, a 2. hónaptól azért kissé komolyabb és keményebb lesz ez, 1. hónap egy felvezető, alapozó szakasz volt, most egy kis pihenés a héten, amint az leírtam, és kezdem hétfőtől, az ultrabrutál szakaszt.

Továbbra is nyomon követhetitek az edzéseimet a Face oldalon!

Búcsúzom, mert a tegnapi tricepsz edzést most kezdem érezni...lecsukódik már a szemem...aludjál szépen...Norcsika... az alvás is kulcsfontosságú szerepet tölt be!!! ok lelőttem magam..

......................................

                   

1 megjegyzés:

  1. Meglesz az eredménye a kitartó edzéseknek és a szigorúan betartott étkezéseknek köszönhetően. Mindent bele :)

    VálaszTörlés