2012. április 29., vasárnap

My Body Evolution (április összegzés)

Ismét eltelt egy hónap, csak kapkodom a fejem.. repül az idő! Folyamatosan írom az étkezési naplómat, itt a blogon is egyre inkább sikerül feltölteni az elmúlt 4 hónap történéseit. A sport, az edzések jól mennek, egyre jobban megy a futás, érzem a kondis edzések jótékony hatását, fokozatosan emelnem kell a súlyokat is. 

Eltelt négy hónap, az elején alig indult be a fogyásom, szerencsére nem riadtam meg, mint annyiszor, hanem küzdöttem tovább. 
Mára -10 kg. Ami azt jelenti, hogy gyakorlatilag alig ismernek meg (olykor még a saját munkatársaim is). Ha olykor nosztalgiázni támad kedvem és fotókat nézegetek, teljesen elszörnyülködöm, hogyan is néztem ki nem olyan régen.  

A fogyás előnyeit nem lehet nem élvezni, mert azon kívül, hogy mindenki pozitív visszajelzéssel erősít (néha a jóból is megárt a sok*), sokkal energikusabb leszel, gyorsabb, aktívabb, egészségesebb, immúnisabb a betegségekre. A hátrányai, ami vicces tudom.. hogy nincs egy darab göncöm sem...de ez legyen a legnagyobb probléma. Nem is merek nagyon vásárolni, vagy ha igen próbálok olyat nézni, ami épp hogy jó rám és akkor az még jó lesz 1 hónapig legalább:)

Az április kemény volt, sokkal eredményesebbre terveztem, de itt volt a nyuvadt húsvét és az nekem is betette némileg a kaput. Még ha nem is eresztettem el magam és készítettem, amit csak lehetett magamnak, volt egy kevés mellé kajálás és be is volt ütemezve agyban, de ha fogyni készülsz ezek mind-mind vissza vesznek az eredményből!
Sebaj! én mint mondtam, nem sietek sehová, leszarom, hogy bikiniszezon van:) sokkal komolyabb céljaim vannak, minthogy ezen rágódjak. 

Jöjjenek a piszkos tények:


Ebben a hónapban átléptem a rohadt 60 kilót!!! Hogy én mennyire örültem:)))) nem is értettem, hogy mi történik, hiszen s-m ruhákat hordok és nem mentem le 60 alá---



Úgy tűnik az eredményekből, hogy most a felsőtestből fogytam kevéskét:)) Mellesleg nagyon örülök:) egyszer reggel úgy mostam fogat, hogy nini már nem húz úgy előre az a fránya lökhárítóm:))) ekkor álltam mérlegre:) és láss csodát!!!


Nem láttam értelmét mellé tenni az előző képeket, hiszen a tábla szerint csekély a változás, én látom a hátam alakulását, a karomat, ahogyan szálkásodik, a hasam egyre inkább körvonalazódik, igyekszem a fenekemet megtartani..amennyi van.. Ide kurva sok izmot kell felszedni! A vádlim az borzasztó, a csípőmről derekamról, még mellből és végül a combból még lemehet az a 5 kg.

* Dicséretek, érdekes számomra..ugye nyilván új megvilágításba kerülsz. Néha ártalmas is tud lenni, pl. megelégszel a megszerzett eredményekkel és hagyod a picsába az egészet egy következő mélypontnál. Hát én ezt nem teszem, mert ugyan volt olyan állapot hogy elgondolkodtam, hová is tartok, mit is szeretnék, jó lesz ez így már..De nekem nagyon nem jó, próbálok ugyanis találni egy női testet bárhol, amit elképzelek magamnak, amihez  hasonlítani szeretnék:
De nem találok...
pl. Mivel egyazon alkat (mezomorf, homokóra) vagyunk és még a magasság is stimmel, lehet egy iránymutató, de én ennél több izmot szeretnék és Nem egy "kis törékeny alakot" szálkás izmot akarok, az szeretném hogy meglátszódjon rajtam, hogy sportolok:)

Még nincs meg azt etalon... itt egy kar:
 ott egy láb... :)


....
 Lehet, hogy az etalon én leszek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése