2013. április 11., csütörtök

Body Revolution-helyzetkép

Háj evribádi! Tényleg csak egy rövidke bejegyzés erejéig...

Muszáj jönnöm egy kis helyzetjelentéssel, mert ígértem, hogy időközben  is adok magamról hírt.

59 kg-ról indítottam az újabb felvonást, a mai mérés szerint most 57.7 kg vagyok.
 Március 16-án vágtam a nagy fába a fejszémet, április 11. van és máris 1.3 kg-al vagyok könnyebb:))


MÁRCIUS 16

Amin változtattam:

kb. két hete edzés előtt carnitin-t szedek, 500-1000 mg közötti mennyiségben.
Hatását már abban is érzem, hogy sokkal intenzívebben tudom az edzéseket kivitelezni, abszolút energetizál. Reggel edzés előtt legalább 30 perccel szoktam bevenni egy kapszulát, majd edzés előtt is közvetlenül. A kapszula  tartalmaz 50 Cholint is, ami segíti a felszívódást és a hatását.

Tartom a diétámat  és mostanában heti 5-6 napon edzek. Megkezdtem a kinti futásokat így áprilisban remélem már nem lesz tél... és akkor kint maradok, nem kell vissza menni a futópadra...

Jelentem közeledik a vizsgázás, nem sokára Testépítő és fitnesz edző leszek immár papíron is!
Életem legjobb döntése volt, hogy elindultam ezen a pályán, imádom tanulni és gyakorlatban is csak ezzel foglalkoznék naphosszat! Teljes szenvedéllyel viseltetek a leendő szakmám iránt:))))
Ezerrel pörgök, alig van megállás, de nagyon élvezem. Sokan fordulnak hozzám kérdésekkel, segítségért, a munkám mellett egyre több az  új szakmámat érintő feladatokat kapok:) Az alábbi edzéseket is megosztom veletek:
Olyan edzésprogramra várlak, ahol egyéni figyelmet kapsz, a TE, saját ütemednek megfelelő maximumot hozom ki belőled! Közösen végzett gyakorlatokkal alaposan bemelegítünk, majd egy előre elkészített pályát kell többször végig csinálnod a segítségemmel. A gyenge pontjaidat erősítjük meg, izomzatot fejlesztünk és kőkeményen zsírégető zónában dolgozunk. Biztosítalak arról, hogy nem fogsz unatkozni és minden alakalommal új kihívás elé állítalak. Növeljük az állóképességedet, megerősítjük a stabilizáló izmokat! A kezdő és a haladó szinten lévőket is egyaránt várom! Itt a helyed, ha stagnálsz a fejlődésedben, ha szeretnéd felpezsdíteni az edzéseidet!
A köredzésekben vannak Bootcamp, Insanity, CrossFit, Funkcionális Tréning, Intervall edzés elemek és súlyzós munkavégzés is, ezek sajátos ötvözete, kombója adja a fenti köredzést.

Ha kedvet kaptatok az edzés kipróbálásához jelezzétek nekem!
pepuptalk@gmail.com

Ugye, hogy rövid voltam?

Sziasztok!!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése