2012. december 9., vasárnap

Motiváció mindenkorra

Sziasztok, :)))

Korán reggel elkezdem ezt a bejegyzést, már nem bírok magammal.
A Bolgot azért hoztam létre, mert kordában akartam a segítségetek által tartani magam, eredményeket akartam bemutatni és másokban is fejlődést generálni ezáltal. Másrészt nem tudtam, hogy ennyi életmódblog létezik, így akár értékteremtő funkciója is lett volna. Valymi keveset láttam a blog indulásakor. Láttam sokfélét ezreket, hogy törnek fel egy-egy blog által, s még eleinte irigykedve figyeltem azt, én nem törtem fel :D. Sebaj. Nem hagytam abba. 
 A blog nevének kiválasztásakor nem akartam tipikus életmód cucc nevet adni ennek a felületnek, mert snassz és mert nem csak ennyit láttam benne. Aztán megvolt a szó: buzdítani-buzdító beszédeket tartani itt és végül jött az ötlet egy volt  dublini tanáromtól, legyen egy szójátékkal a buzdító oldal. Már akkor tudtam, hogy nem csak magammal akarok én itt foglalkozni. Elkezdtem hinni, hogy "egy őszinte hang tényleg kihallatszik a tömegből", hogy a mások buzdítására, előre lendítésére mindig is nagyobb hangsúlyt tudtam, akartam tenni. Sosem leszek A mindenki által elfogadott " népszerű sztár", de másokat, magam által, a munkám által, a vidám természetemmel és mindennel amit még be tudok vetni, segíteni fogok. Nem is kell más. Kaptam bizonyosságokat arra, hogy nincs rossz irányban ez a felület, kaptam egy ismerős sráctól (Bálint köszi) egy nagyon jó motiváló videót, aztán tegnap egy pedagógiát oktató tanártól még jó párat... és jött a világosság. Régen foglalkoztam pedagógiával, már el-el felejtettem az egészet, pedig a szakmám egy része.. de ez a tanár úgy fogta meg azt a pár órát, hogy egyenesen a szívemig hatolt s kinyitotta az elmémet. Akármi az amit csinálok, fontos és bele kell adnom minden erőmet, mindent amit csak tudok!!!

Itt közzé teszem azokat a videókat amelyek hatással voltak rám.
Hiszem azt, hogy ha jó dolgot kapsz azt másokkal mindenkor meg kell osztani, nem szabad magadnak megtartani, így ezeket mind közzé teszem időről időre, hogy Ti is táplálni tudjátok magatokat, hogy a Ti gyarapodásotokat is szolgálják ezek az emberek. Az hogy ti mit kaptok üzenetként, Ti fogjátok tudni egyedül, legbelül, mert mindenki egyéni üzeneteket fog tudni kamatoztatni.

Will Smith-kulcs az élethez:






Steve Jobs avatási beszéde a Stanford Egyetemen



Minden 7-en háború -Al Pacino


Te is oszd meg ezeket!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése