2012. július 2., hétfő

My Body Evolution (Június)-Hogy vagyunk kérem szépen


Hát így:D

Csak nekem sikerülhet pont a nyári kánikula idejére összeszednem egy jó kis meghűlést, torokfájással, náthával, köhögéssel.

Vagy huzatban ültem, vagy légkondi...facca
Úgy látszik minden évben nyáron, egyszer eljátszom ezt!

Már a 4. napja kínlódás van. (péntek óta..) Mondanom sem kell, hogy fel kellett függesztenem az edzéseket, legnagyobb elkeseredésemre...

Egészen pontosan 2 napot hagytam ki eddig, a múlt hétre így is-úgyis járt 2 nap pihenőnap. 2 mínuszban vagyok eddig.

Egész jól kezdtem kikúrálni magam, az elmúlt pár napban( forró csípős csirke leves, sok C vitamin, infra szauna, langyos-sós garat öblítés, fájdalom és gyulladás csökkentőnek cataflam). Nem is csinálhattam volna jobban, mert az orvos sem ajánlott mást, illetve még kiegészítette egy szirupos kanalas szarral a köhögésre.Egyébként szerencsém van ezzel a dokival...soha nem akar rátukmálni több szart mint amennyi éppen szükséges.

Kihasználom a kényszerű "pihenést" a ház körüli dolgok elrendezésében, segítséggel persze:D. Étvágyam nem sok, nem érzem az ízeket, de ezt is kihasználom, ma pl, csak egy tojásból rántottát ettem, hogy legyen energia, sok paprikával:D Megeszek most minden táplálót, vitamindús kaját, erre törekszem. Nem hiányzik semmi íz és nem vagyok kívánós sem:)

Az edzések az elmúlt hetekben elég változatosan alakultak, nem sikerült, annyit futnom, mint ahogyan szerettem volna. A reggeli kelések az esti edzések miegymás mellett nem mentek úgy, többször úsztam inkább. Nagyon sok gerinctornát csináltam, most a pihenéstől a hátam, derekam kifejezetten jól  van. Betegen most nagyobb sétákat teszek, a mozgás , friss levegő kell. 
Az edzések:
Kardió: futás, úszás, zumba, lépcsőzés (min 3/hét)
Alakformáló, erősítő: kondi- súlyzózás, alakformáló óra, kézi súlyzókkal (min 2,max. 3/hét)
 Lazítós napon, volt jóga is, vagy csak úszás. Heti átlag 5-6 edzésem volt.

A napokban már visszaáll a rend, de óvatosan kell visszaállni a kemény edzésre. Biztosan kissé visszaesik a teljesítményem majd, pl. futások terén.

2012. Június 29.
2012. Június 29.


 Ennyi kép most bőven elég...havi 1-1,5 kg mínusz dokumentálása kb. felesleges, de legalábbis nem annyira látványos.


Ennyi edzés mellett, pl. a kajálást (össz. napi kalóriabevitelt tekintve) nagyon nehéz tartani, nekem nem veszi el az étvágyamat a meleg sem:D Miden igyekeztem ellenére, az 1500 kcal átlagot tudom  hozni. Semmi feleslegeset nem eszem, semmi olyat ami szétverné a diétámat.
Ha sütire vágytam készítettem itthon,pl. ezekre is  nagyon odafigyelek.

A fogyást érintő célom a Június hónapra, miszerint 53-55 kg közé fogok végre esni, nem alakult a legfényesebben, mondhatni az idegeimre ment a mérleg által mutatott számok változatossága. Volt itt kérem szépen 55,5-57 kg-ig minden! Legtöbbször 56 kg-ot mutatott,  átlagot tekintettem hát: A hónap eredménye: 56 kg.
El kell viselnem, hogy kemény 1,5 kg-ot faraghattam le magamból ebben a hónapban. 

Az utolsó kilók leadása saját bőrön tapasztalva, betyárhuncut kemény....de ki a kicsit nem becsüli, a nagyja meg már megvolt......
Ezt hívják türelem játéknak? " A türelem keserű, de a gyümölcse édes"
Elszántnak kell maradni, főként türelmesnek, ki kell tartani, feladni semmiképpen sem szabad. Feladni? feladni nem is fogom, hiszen nagyon nem vágyom vissza a +12 kg-al élő lényemhez!!!

Két héten belül, jövök vissza egy fél éves összegzéssel, kicsit visszapörgetem az időt és összefoglalom az eddigi eredményeket, változásokat:D

Addig is sziasztok! Norcsi, az ágyból?....bedagadt arccal, piros orral:DDDDDDDDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése