2013. április 26., péntek

Formábahozó diéta 4. nap

2013.04.25.

Reggel: futás 35.30 perc 4.99 km

Reggeli:
 - 1 szelet rozskenyér: ~130 kcal
 -sajtkrém (soft cheese, aldi) ~15 kcal
 -2 szelet pulykamell sonka és egy fél paprika ~50 kcal

-két kávé natúrban, 0.5 dl és  1,5%-os tejjel 44 kcal
 Összesen: 239 kcal

Tízórai:
 -1nagyobb répa 30 kcal
- 2 db abonett 36 kcal
1 db mulitvitamin (Peak)
- 1 kv 0.5 dl tejjel natúrban 22 kcal
 Összesen: 88 kcal

Ebéd: 
-200g csirkemell, provance (paradicsom, lila hagyma, fűszerkeverék light mozzarella és light trappista), ~290 kcal
-100 g rizs  130 kcal


Ebédem

 Összesen: 420 kcal

Uzsonna:
-2 db abonett 36 kcal
-túrókrém (saját gyártmány lásd 1.nap)  240 kcal

Összesen: 276 kcal

Vacsora:

-1,5 szelet Night & Day kenyér 100 g: ~268 kcal


-soft cheese 30 g, 38 kcal

-paprika 1/4 doboz tonhal (natur) 44 kcal
-1 tojásból zsiradék nélkül tojás rántotta 88 kcal
-2 kocka étcsoki (75 %-os) 115 kcal

Összesen:553 kcal

 majd 2* 30 perc tempós, gyors gyaloglás este!



Napi össz: 1576 kcal 

A reggeli futás, most piszok nehezen ment! Ez a futás magamhoz mérve nem volt jó, alul teljesítettem. A szigeten egy  mókus is elvette a figyelmemet!  Nem volt energiám reggel, de időm sem, hogy egyek, igyak eleget és aztán induljak ki futni! ez nem túl fényes, tudom, de most vagy felkeltem és gyorsan elindultam és megvolt a futás, vagy otthon ragadok....Ami jó lett volna: egy kis gyümölcslé. Ez viszont nem volt otthon és most még gyümölcsöm sem. Futás közben jutott eszembe, hogy bakker a carnitin-t sem vettem be:)

Este mertem enni két kocka étcsokit is , tudva azt, hogy még legalább egy órát mozogni fogok este!

Két hete tavaszi fáradtságom van:S Ti hogy bírjátok a hirtelen évszakváltást?

Gyönyörű időnk van:)


Szép hétvégét nektek!

1 megjegyzés:

  1. A Mókus mindig elveszi az ember figyelmét amikor fut. Én is folyton elgyengülök ilyenkor. Jovanotti pedig nagyon zsír főleg a jazz verziója.

    VálaszTörlés