2013. május 2., csütörtök

Formábahozó diéta 10. nap

2013.05.01.


Futás előtt: 1/3 banán 25 kcal, 1 kv 22 kcal, 2db carnitin

Futás: sziget kör 33 perc


Reggeli:
-126 g juhbeles virsli (1 pár) 322 kcal
 -1db tk/korpás zsemle kicsi 120 kcal
-1/3 kornspitz 43 kcal
-30 g cottage chese 30 kcal, és 1/2 cs. light mozarella 66 kcal
-paradicsom, újhagyma ~30 kcal


 Összesen: 658 kcal


Ebéd: 
- főtt durum tészta ( zöldséges Vita pasta orsó)~250 kcal
-Házi carbonare mártás * 206 kcal
- 1db cukormentes müzliszelet 66 kcal

*2 multivitamin pezsgőtabletta

 Összesen:522 kcal

Uzsonna:
-1 kv 22 kcal
2 kis gombóc fagyi ~160  kcal
-kis törés sós perec 60 kcal
Összesen: 242 kcal

Nagy séta!

Vacsora:
-almás, pirított magos, jégsaláta, tökmagolajjal meglocsolva/ kis adag  150kcal
-grill csirkemell 150 kcal

Összesen:300 kcal


Napi össz: 1722 kcal  
Végre nem felejtettem el futás előtt a carnitin-t, meg úgy általában...vitaminban viszont nem vagyok jó:(
Ma futni mentünk. Semmi kedvem nem volt, piszok nagy izomlázzal keltem és fájt mindenem. Aztán kis unszolásra rábólintottam:) Én hülye talpig fekete öltözéket állítottam össze..nem is értem mire föl.. de az akadt kézbe. én ezen sohasem agyalok sokat, ami kézbe akad azt veszem fel:)
nah, hát mondanom sem kell milyen szép, meleg időnk volt tegnap. :))) azt hittem felforrok! 9 órakor már nagyon meleg volt!
Délután még egyszer kisétáltunk a szigetre, szuper jóságos idő volt:) a kis kutyulóm is nagyon élvezete:)




 Borzasztó nehéz volt a futás most... inkább ilyen lazítós, kocogósra vettem a figurát és hosszú idő után most komolyan nehezemre esett végigfutni az egy kört is:) 33 perc alatt ment le a kör...
* a carbonare szósz/mártás receptjét csak akkor írom le ha kéritek. Lényeg, hogy az összetevők kcal értékeit összeadom és leosztom az adagok számával.


További szép napot kívánok Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése